Vancouver Island part 1 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Rick en Simone - WaarBenJij.nu Vancouver Island part 1 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Rick en Simone - WaarBenJij.nu

Vancouver Island part 1

Door: Simone en Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick en Simone

22 Juli 2014 | Canada, Victoria

Helloooo everyone,

Daar zijn we weer alleen nu vanuit Vancouver Island.

Gister ochtend vroeg op gestaan om richting Vancouver Island te gaan. Om half 9 hadden we de ferry richting het eiland. Deze tocht duurde zo ongeveer 1 uur en 40 minuten. Toen we weer aan het vaste land waren zijn we naar de camping gereden in Parksville. Daar de tent op gezet en toen richting Tofino gereden. Aangekomen in Tofine gekeken of we konden gaan Whale watchen. Helaas was het voor die dag helemaal vol geboekt. Even in het dorpje rond gekeken en op het stand geweest en toen weer terug richting Parskville. Op de terug weg zijn we langs MacMillan Park geweest. Het park met de enorm grote bomen. Daar even een ronde gewandeld en toen verder gereden. We zijn daarna even op bezoek geweest bij Gerard en z'n vrouw. Hier zijn we 3 uurtjes gebleven. Dit was een gezellige opvulling van onze avond. Rond 9 uur zijn we weer richting de camping in Parksville gegaan en zijn gaan slapen.

Vanmorgen opgestaan toen we wakker werden. Helaas hadden we niet zo fijne buren. Zij waren al vroeg in de ochtend lawaai aan het maken en lieten hun kind niet stoppen met huilen. Uit ergernis maar opgestaan en alles afgebroken. We zijn toen aangereden naar Victoria. Na zo'n 2 uurtjes rijden kwamen we op de camping aan. Hier hebben we onze tent opgezet en zijn met de lijnbus naar downtown Victoria gegaan. Hier was vanalles te doen rondom International Buskers Festival. We hebben hier even fijn de toerist uit gegangen en een caricatuur van ons laten maken.
Verder hebben we nog een wandeling gemaakt door Victoria en hebben we gekeken bij een aantal straat optredens. We zijn daarna met de lijnbus terug naar de camping gegaan en zijn wat gaan eten. Na het eten hebben we ons heerlijk gedoucht, blog bijgewerkt en dadelijk gaan we heerlijk slapen.

Loves and Kisses

Rick en Simone

• 23 Juli 2014 - 12:38

Mam:

Hee fluppies, dus alweer hiel wat gezeen, en wat leuk det ge weer beej gerard en zien frau terech kos. Jammer van het whale watchen maar ja noa ut filmke wat rick lest aan gezeen heat euver deej pinguin deej zomaar op det beutje sprong zal deej ut neet erg hebbe gevonde. simone vraog maar aan rick wat ich bedoel.
    En die karikatuur det zal mich wet zien, goad bewaare want die wille we zeen. Hee is ut auch weer heit, goan dalik maar met dean swumme. Hiel veul xxxxx van mam en de hiele bende.