Canada 2014 - Reisverslag uit Belfeld, Nederland van Rick en Simone - WaarBenJij.nu Canada 2014 - Reisverslag uit Belfeld, Nederland van Rick en Simone - WaarBenJij.nu

Canada 2014

Door: Rick & Simone

Blijf op de hoogte en volg Rick en Simone

06 Juli 2014 | Nederland, Belfeld

Het is bijna zover, op 11 Juli zullen op het vliegtuig stappen richting Canada waar we tot 9 augustes zullen verblijven. Met dit reisverslag willen we jullie op de hoogte blijven houden met alles wat we meemaken en zien op onze reis. In deze 4 weken maken we een trip van zo'n 5000 km's, ook verblijven we een langere tijd bij de familie in Edmonton. We hopen dat jullie ons blijven volgen!

Groetjes

Rick & Simone

• 06 Juli 2014 - 23:19

Peggy:

Hey Simone & Rick,
    Alvast heel vul plezeer in Canada,
    Maak der unne sjoone tied van en geniet!!
    Liefs, Peggy

• 06 Juli 2014 - 23:19

Henny:

Hey ik wens jullie een fijne tijd daar een goede reis en heelhuids weer terug
    Zorg goed voor elkaar
    We volgen natuurlijk mee groetjes en veel plezier

• 08 Juli 2014 - 22:11

Henny Van Winkel:

Hé Simoontje (want dat zeggen wij altijd). Wat leuk en wat een onderneming. Wij hopen dat je het heel geweldig gaat hebben daar samen met je vriendje. Canada is prachtig! Geniet ervan en.. goede reis natuurlijk. See you back in Doospel en ik volg graag je verslagen.

• 09 Juli 2014 - 21:30

Oma Poeleke:

Hallo Rick en Simone,
    Heel veel plezier in Canada. Wij volgen jullie zeer zeker.
    En wensen jullie een SUPER mooie reis.
    Liefs opa en oma

• 11 Juli 2014 - 08:52

Margret:

Simone en rick geniet er van x mam