Summerland & Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Rick en Simone - WaarBenJij.nu Summerland & Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Rick en Simone - WaarBenJij.nu

Summerland & Revelstoke

Door: Simone en Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick en Simone

25 Juli 2014 | Canada, Revelstoke

Zoo daar zijn we weer!

Donderdag ochtend waren we al vroeg uit de veren, want we moesten de ferry van 9 uur halen. Uit eindelijk waren we zo vroeg klaar dat we de ferry van 8 uur al konden pakken. Na zo'n anderhalf uur zaten we weer op het vaste land. Nu moesten we nog zo'n 400 km rijden voordat we op onze bestemming zouden zijn. Onderweg hebben we een stop gemaakt in Hope waar we de Othello Tunnels hebben bezocht, helaas was er een gedeelte van afgesloten omdat er iets mis was met een brug. We hebben toen de reis voortgezet en in Penticton zijn we gestopt om wat te gaan eten want het was al 5 uur geweest. Na de kleine wandeling langs het stand zijn we verder gereden naar Summerland wat nog klein stukje was. Op de camping aangekomen hebben we de tent opgezet en hebben we niet veel meer gedaan omdat behoorlijk moe waren na deze trip. We zijn toen op tijd gaan slapen.

Vanmorgen hebben we tot half 10 in ons tentje gelegen. Het is toch wel lekker om een keer uit te slapen. Nadat we de tent hebben afgebroken zijn we gelijk vertrokken richting Revelstoke. Halverwege zijn we gestopt om een lunch tenuttigen. Na deze kleine pauze hebben we nog zo'n 2 uurtjes gereden. Nadat we de tent hebben opgezet zijn we naar Mount Revelstoke National Park gegaan. We zijn daar de berg opgereden en op verschillende plekken hadden we een mooi uitzicht over Revelstoke en de omliggende meren & bergen. Eenmal boven op het eindpunt gekomen lag een klein ma mooi meertje Balsam Lake. Na een korte wandeling zijn we weer terug gereden naar beneden. We zijn op de terug weg naar de camping langs de winkel gegaan voor het avond eten. Simone had weer wat lekkers klaar gemaakt. We hebben ons toen gedoucht en zo dadelijk maken we nog een kampvuurtje en zullen dan ons bed weer induiken. Morgen rijden we verder naar Banff waar we onderweg veel dingen zullen zien.

Liefss Rick & Simone

• 26 Juli 2014 - 21:17

Oma Poeleke:

Hallo lieverds, we hebben weer internet. We hebben jullie verslagen allemaal gelezen.
    Super wat jullie al gezien en beleefd hebben. Allemaal die dieren. De Walen zijn erg groot.
    Het lijkt mij erg spannend om deze van dicht bij te zien.
    Jullie kaart is vandaag aangekomen.
    Fijn om te lezen dat jullie zo,n fijne reis hebben.
    Ben benieuwd naar de volgende verhalen.
    Dikke kus van opa en oma Poeleke.

• 27 Juli 2014 - 01:49

Mam:

Hee fluppies, ich zeen det alles noch good is. De kaart is aangekomme en El Deani was bliej det heej zoe op de kaart genumd waord. Heej begint uch noa waal te misse want heej vrueg steeds wie lang ut nog duurt veurdet ge teruk ziet. Hee is verder auch alles good. Riej veurzichtig en tot snjel weer.
    xxxxxxxxxxxxxx van mam en de hiele bende.